tisdag

nu va de snart en vecka sen jag skrev.
jag va i stockholm under helgen va mkt mysigt att få va med camilla o barnen.
o nisha fyllde ett år i söndags o grattis min lilla prinsessa:)
sen sov jag hos mina kusiner natten mellan söndag till måndag:)
idag ha de inte hänt så mkt har varit i skolan och handla.
men jag letar ju efter en ny mobil för att ha comviq på de så alla kan ringa mig utan att de blir så dyrt.
fan llägger ner nästan 600kr för att ringa dom pengarna kan man ha mkt roligare för.
ska ut o söka imorgon också hoppas att jag hittar nån snart.
jag gick till skolsystern idag för att väga mig hade bara gått ner 2kg på dom här veckorna så jag hoppas att jag gå ner fortare än så här.
men de få vi ju se.
men men nu ska jag gå ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0