veckan

                                                                                                     Hej

de va ett tag sen jag skrev ha haft lite fullt upp
så jag ska berätta lite om veckan.

måndag: så gick jag c;a 9km sen va de ögonplock gjorde lite ont men inte mkt:)
efter de så va de hm för skulle köp ögonskugga.

tisdag: så va de skolfoto. som vanligt blev de misslyckat.
jag fastar inte på bild så enkelt är det.
sen på eftermiddagen så simmade jag i en timma lev stolt över det.

onsdagen: gick jag till sjukhuset o lämnade blod:)
de gör ont när dom stick in nålen i den. nålen e ju tjockade än vanligt sprutor:(

torsdag: ja vad hände igår jo jag gick till skolan och jobbade me mitt p-arbete sen va de filosofi och relionkunskap-
efter skolan okte jag till marieberg o köpt presenter till min yngsta systerdötter nisha lill ungen blir ju ett nästa söndag.
sen åt jag på max de va väl inte så smart tanken på att jag ska ner i vikt men jag va hungrig så jag gjorde det.

idag så ha ajg städat gått ut me hunden lagat mat satt upp gardinerna i köket som jag köpte i går blev bra:)
sen nu sitter jag här.

jag vill tacka vissa personer i veckan som fanns där för mig i tisdags me tanke på vissa omstädigheter
tack till Mackan Sarah (klasskamrat) sarah (syster) Tess utan er skulle jag inte klara av den kvällen

ha de så bra så länge
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0