vinterskor= fula

allså kan nån tipsa mig om snygga vinterskor för de finns ju fan inte ha lättat nu ikväll på nätet dinsko ellos halens skopunkten men ingen av dom ha snygga vinterskor finns de utav huvud taget?
eller ska då få va höstskor med dubbla strumpor eller gympa skor snälla.
vår sommar o höst skor finns de så många snygga skor men inter vinter är de menningen arr foterna ska vara fula då?
våra fötter e värda med snygga skor året runt tycker jag.
nej snygga skor året runt de e de vi appelgrenare vill ha men aldrig finner för de finns bara fula vinter skor.


ha de


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig bullan, vi kan ju försöka designa våra egna skor de skulle vara skit snygga kan jag lova dig HAHAHa

2008-10-31 @ 03:39:08
URL: http://gggabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0