Helgen

Hej
nu va de några dagar sen jag skrev
i fredags va jag bo bio och såg wantad. ja tyckte att den va bra.
innan bio gick jag o alex o åt pizza mums.
killen på pizzerian kände igen mig fast att jag inte ha varit där på nästan ett år. så då blev man glad:)
efter bion åkte jag tåg hem o fick gå 2,4 km hem från stationen de gillade inte jag
när jag kom hem vid 1 så gick jag o la mig va helt slut. 


   SF Bio: Wanted 

igår så gick jag upp vid halv elva och å frukost o gick ut med yankee.
efter det så städade jag o tvättade blev riktigt fint höll på mellan tolv till sju.
 sen lagade jag mat o de blev kycklingfile med rotfrukter mums:)
efter maten så gjorde jag i ordning dipp med morrötter o paprika de va gott sen tittade jag på tv o tog ett varmt bad.
och la vid halv ett

sen idag så gick jag upp vid tolv o märkte att vi inte hade a-fil så de räckte till mig o yankee så hon fickta de sista till sina mat så tog jag smörgås me te.
efter frukosten så klädde jag på mig mjukis byxor o en tröja o gick ut me yankee.
när jag kom hem sen efter en halv timmars promenad så diskade jag.
o nu sitter jag här.
skriver kanske mer sen
ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0