hundpromenad o handlat

Hej!
när jag slutade skriva här så åt jag frukost ogick jag ut med yankee.
hon lyckaste nästan få omkull mig men jag såg vad som höll på att hända när en katt satt där men jag ahde ingen tanke på att han skulle rycka till. men jag lyckasdes hålla mig på benen=D
efter promenaden va de våra bästa år.
när de hade slutat så åkte jag ner till maxi o handlade lite och åt en korv till lunch på sibylla lite snabbt för bussen skulle komma om 5 min.
när jag kom hem packade jag upp och pratade lite med alexandra.
vi bestämde att vi inte skulle gå ut o festa.
vi ska istället gå på bio o se wanted.
så nu e dom bokade o klara.
bio börjar vid 21.15 så man hinner fixa sig o äta.
funderar på att sätta på mig inte höga stövlar idag de va länge sen sist.
så jag tro de:)
men ha så bra länge.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0