hundpromenad o morgonen

Hej!
en hetl nu dag som ligger och väntar. härligt.
ja igår kväll gick jag ta kvällspromenaden med yankee.
vi gick ungefär 20 min sen pallade jag inte och gick in.
sen smsade disa och ville att jag ringde upp och de gjorde jag för att kolla om de va nåt men vi snackade bara skit.
vid 1 somnade jag.
fattar inte varför jag inte kan sova tidigare.

men jag vaknade vid halv sju men gick upp vid6.40 :)
kläde på mig idag blev de min gråa jeans och en rosa tröja.
hade tänkte att ha en vit topp men de blir förkallt.
för hösten e ju här med allt vad de innebär.
ocg haf åt faktisk frukost idag igen.
men muslit hjälper mot mitt sötsug:)
så nu sitter jag här sen på toa fixa mig sen gå till bussen.
skriver sen
ciao









                 yankee med sina barndoms kompis bella i vårsolen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0