kväll

Hej!
nu ha jag tid för att skriva lite:)
ha varit i skolan.
fick redovisa i kursen fritidens betydelse om dansbaneeländet var ett tråkigt arbete.
sen efter fick man börja om nåt nytt den här gången handlar de om olika kulturer.
jag vålde att titta närmare på syrianska föreningar och e snart klar med arbetet bli någ klar imorgon
sen åkte man till tullängs skolan ha iv-val där och ha kursen privat ekonomi o juridik .
där arbetar jag med egen budget plus se jag över hyresrättar vad som gäller för regler.
men fick gå vid halv fyra istället för fem för jag skulle ren skriva så jag ska göra de i veckan:)
efter skolan gick jag o handlade grönsaker frukt plus engeri dryck men glömde den i affären.
sen gick jag o köpte nåt musili för 76kr för min mage o sötsug.
ska ju gå lite ner i vikt men hon som jobbade tyckte att jag inte skulle ner nåt men de tycker jag:)
sen vad e kö på vägen hem så jag kom hem lite sent:( men lagom till glaumor.
efter de gjorde jag mat blev fullkorns pasta med köttbullar:)
sen efter de va de tv-tittande-
såg vänner:)
och nu siiter jag här:)
men snart e de lägg dax e inte trött men måste försöka ska upp tidigt börjar ju vid halv nio så då måste jag upp vid sex:(
men god natt så hörs vi imorgon:)
ciao

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för att jag få följa ditt liv:)

känner igen mig och det är därför jag gillar din blogg.

kramis

2008-09-22 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0