lerklumb o idioter

Hej min kära vänner
ja vad säger man vissa blir sjuk i huvuden med tiden.
när vissa personer inte respekterar sin flickvän och skriver singel för att flörta med tjejer på nätet.
så jävla respektlös tycker jag blir så irriterad.
om ni vill sätta in kuken i nån annan gör slut då för i helvete visa nån respekt.
visst jag kanske låter hård men de e min åsikt o den står jag för.
de e samma sak för tjejer oxså.



men nu till vad jag ha gjort dom senast 10 timmarna.
gick till skolan o hande skapande verksamhet men den där jävla leran som inte vill som jag vill.
blev irriterad av de. men johanna hjäpte mig.
efter den lektionen trodde jag att vi skulle få information om p-arbete men de va inget idag.
sen gick jag sara och johanna o åt lunch.
de va lite o välja ibland pannbiffar vårrullar wok sen nån kycklingn
provade på allt förutom biffarna med sallad och sötsur sås. mums.
sen gick jag ut o rökte de va meningen att lilleman skulle med men han va på lektion hehe sparade en cigg på det:)
men sen gick vi ut efter hans lektion sen åkte jag till stan o handlade toapapper och fin choklad till henke.
på vägen hem från stan så somnade jag hela vägen vaknade precis när jag skulle av:)
skriver mer sen ikväll:)
ciao









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0