present o kvällen:)

Hej!
nu kommer fortsättnignen på dagen.
efter at tjag skrev här va de full rulle.
vi hade fritidens betydelse ändå fast läraren sa att vi inte behövde komma till lektionen.
men vi pratade mest vara om p-arbetet.
va bara där 10 min för jag skulle ju ha redovisnig om etik och vila diskutioner de va:)
de var riktigt kul mitt förredrag kändes att de tog längst tid.
men lärarwen tyckte inte om mitt arbete men de satte igång gruppen.
blev nöjd och fick beröm:) men man fick vara kvar en timma över mitt vanligt shema men de gör inget jag ta ett en timma för de inga problem:)
efter skolan gick jag på stan och köpte present till henke för han fyller år idag.
grattis gubben=D
de blev en parfym från puma lukte riktigt gott:)
och han fick den när man kom hem.
han blev glad
så jag rekomenerar den om ni ha nån kille som ni känner som fyller år.










sen fick man laga mat men blev slö så de blev bacon och potatismos (pulver)
va gott va jätte hungrig.
efter maten så satte man sig framför daton och kollade lite.
och sen va jag tvungen o dusha.
så nu e man ren o fin tills imorgon:)
måste lägga mig snart fick ju bara 3 timmars sömn inatt.
jag börjar tidigt imorgon oxså vid 8.50 så jag måste då gå upp vid halv sju.
men ska titta lite på tv först innan jag gå o lägger mig.

men ha de så bra
ciao

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack hehe :P

Kul att de gick bra på redovisningen.

2008-09-23 @ 21:02:49
Postat av: Sandra

Tack för tipset:D

2008-09-23 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0