tisdag med ett trött huvud

hej!
idag gick jag upp vid 6 och va dödstrött gud vad duktigt tycker jag plus så åt jag frukost blev a-fil med de där musilit.
de va inte så äckligt jag jag trodde va ganska gott.
sen satte jag på mig min blå jeans o min gråa tröja.
när jag kom till skolan så dråg jag ut mitt arbete om etik som jag trodde att jag skulle redovisa nu på morgonen men så blev de inte de händer i eftermiddagen.
jag ha haft filsofi och religonkunskap på förmiddagen sen va de lunch blev fisk.
min lärare ville prata med mig om mitt p-arbete och sa att jag måste sätta igår ska ju va klart innan jul.
de arbetet ska handla om barn till missbrukade föräldrar.
blir intressant så när klassen e på praktik så ska jag jobba med p-arbete så kör jag mina sista veckor praktig till janurari:)
bra lösning tycker jag så jag snart kan få flytta tillbaks till stockholm längtar så:)
men man vet aldrig jag kanske stannar kvar här i örebro.
få se vad som händer.

men skriver sen ikväll.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0