torsdagen + morgonen

hej!
förlåt att jag inte skrev igår va för trött när jag kom hem.
men som jag berättade skulle jag gåtill stationen och de gjorde jag men tog bussen från örebro till skolan.
när jag kom dit o va de lektion filosofi höll på att somna va  bara att skriver:(
efter de gick man o åt de va nån pasta ned köttgrytta.
kl 13 började relionkunskapen men de va ju samma sak när skriva sen fick jag åka till stan.
så jag ringde carro och frågade om hon ville ses o de vill hon:D
men yhon kom först vid halv fyra så jag gick själv ett tag o köpte skrivbok o en mapp på bokia.
jag kollde på vinterjackor men de fanns inte direkt nån jag ville ha:(
men vi få se.
när jag möte henne så gick vi in på hm o va där unefär en timma.
jag hittade en Pyjamas och trosor o strumpor:)
efter vårt besöka bokade jag tid och facit stockholm för att noppa mina ögonbrun de va dax nu igen.
så jag fick tid på måndag halv sex direkt efter iv-valet.
vi gick å åt sen på mc gott men fet.
efter maten gick vi till systemet o handlade dryck tills idag om jag ska ut de få jag veta i eftermiddag.
när jag kom hem så tog jag ett varmt bad men rakning av benen o hår inpackning.
skönt.
efter badet så va de tv tiittade tills jag skulle lägga mig och de blev vid tolv.
men jag vaknade vid 3inatt för att yankee pep till och hon löpper oxså nu.
så jag får köpa hundbinda till henne sen.
vill inte ha blod i hela lägenheten.
men nu är jag vaken vaknade till vid 10 och gick upp och skriver här:)
idag blir de att ta sig till simhallen o simma sen handla städa o ganska utgång med alexandra:)
men vi hörs
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0