torsdagmorgon med ångest

Hej!
många säger att jag inte behöver gå ner i vikt men vad vet dom?
jag ha varit smal hela livet o haft ätstörrningar.
mrn när jag mådde som bäst va när jag vägde 55kg men de va för över ett år sen.
nu väger jag 63kg och må dåligt så då ska jag gå ner för att må bra o sluta gömma min kropp.
när jag åt de där söta igår så mådde jag inte bra men de ska jag ta bort genom att gå till tågetstationen o ta tåget in till örebro än bussen.
de e ändå 2,5 km.
sen vet jag inte om jag ska gå till skolan när jag ha hoppat av tåget då de e de 3-4km oxså.
jag ha ju tid så de e  inga problem.
för jag vaknade ju vid 8 och va jätte trött somnade in vid ett som vanligt. o innan de så va jag tvungen o gå ut med yankee och välja kläder de blev mina blåa jeans o vit tröja.
sen ha jag varit duktig idag igen o äta frukost.
skriver mer sen ska fixa mig lite
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0