nytt inlägg

hej!
nu vad de några dar sen jag skev här.
ha inte mått så jätte bra dom senaste dagaran.
ha tänkt och oönskade minnen kommer upp i minnet, små detaljer som jag ville glömma.
men desso mer jag tänker desso mer frågor kommer upp i mitt huvud.
det har blivit fullt så de börjar nu rinna ur.

o sen när en viss person håller på som hon gjorde för några år sen de gör inte saken bättre.
när hon klagar på att killen sin är otrogen fan gör nåt åt saken. sätt gränser.

men till nåt annat.
börjar få ordning på p-arbetet så de känns skönt.
men de är rätt så mkt kvar ändå.
ska ta all tid jag kan att göra klart det.
det skulle va klart på torsdag men de kommer de inte o bli.
men de e ionte konstigt för de senaste halv året har varit tufft och jobbigt så de ör inte så konstigt ska prata med läraren idag tro jag.
ha de



                             
                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ingen annan bild? där du visar ansiktet? eller du kanske inte vill skrämma oss som läser?

2009-04-24 @ 01:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0