planer för imorgon

hej!1
ja nu har man kollat efter kläder tills imorgon för min systerdotter konfemera sig imorgon och jag tror att de blir min nya fina kjol med en vit top till.
men till det måste jag inför skaffa mig ett par vit ballerina skor som jag oxså ska göra imorgon ha kollat på dinskos hemsida om de fanns nägra o de fanns de så jag drar dit o köper dom på direkten så e de fixat.
o sen köpa nåt till henne pratade med camilla om det idag så nu vet jag på ett ungefär vad jag ska köpa:)

idag så ha de väl inte hänt mkt vi grillade här hemma va väldigt gott.
o sen ha de inte hänt så mkt mer än det.
men nu ska jag hoppa in i duscha och sen kolla på filmilafilm.

vi hörs kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0