senate nyheterna

Hej!
inatt va de först natten på två dar som jag fick sova.
ha jobbat ju naätterna innan så jag kommer aldrig underskatt sömn på natten kan jag lova.
men de va kul ändå för nu vet jag hur de är att jobba dag kväll och natt.

annrs ha de inte hänt mkt den här veckan förutom att jag ha märkt att vissa personer kan inte glädjas åt andras lycka.
fy fan säger jag.
vet inte vad felet är med dess människor.
jag minns en person som inte kunde glädjas åt andra.
men oxså hade personen ifrågan en dubbel moral.
de va helt okej för personen att åka utomland på skoltid men när nån annan skulle göra det så blev det ett jävla liv på personen.
o försökte pedika för hur man ska va och leva fan alla är olika när ska folk förstå det och specielt personen.
jag känner en sån ilksa mot personen.
den personen vet exakt vem de är.
så den personen tänker om lite ändå.

PÅ onsdfag så ska man på lägenhets visning.
längtar så, för förra gången så va de med idioten men så e de inte den här gången.
nu ska jag titta och bestämma mig och ingen annan.
men jag hoppas att jag får den.
de bästa med lägenheten är att det ligger nära nästan allt.
jobbet affären och mina kära arbetskamrater.
så hoppas.

ne nu ska jag klä på mig

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0