storlekar och jobb

hejsan!
igår kom mina kläder från hm.
allt satt perfekt men inte mina linnebyxor i storlek 38 men de va för stort o jag vet att 36 är för litet så jag ha nåt mitt i mellan där.
jag hatar min kropp när de kommer till storlekar.
visa plagg så är de 36 o andra 38.
o jag vet inte hur jag ska få i ordning på det heller
för jag tanker fan heller gå upp i vikt.,
men ner kan jag inga problem men jag har ingen lust att slänga bort allt de goda.
som hallonsoda ha jag gått o blivit beroende av.
dert är bara så gott o så onyttigt.
anna skipper skulle ej tycka om de hehe men de e ingen risk för att hon ska stå utan för min dörr. hehe
men man vet aldra kanske mina vänner tycker att de skulle behövas hehe.
nej nu till verkligheten.
jag ska börja jobba nu på hel tid på äldreboendet o börjar den 1 maj kommer bli skit kul.
så det innebär att jag måste göra så mkt som möjligt i skolan tills dess.
ha fritidens betydelse o p-arbetet så sammanlagt med båda ämnena så har jag c,a 40 timmar kvar,
men nu måste jag dra ha lite o göra idag
ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0