Dom hetades nyheter om mitt liv

hej!!
nu va de ett bra tag sen jag skrev fan måste bli bättre på de här.
i torsdags sov jag hos min arbetskamrat charlotte för jag skulle upp tidigt o jobba:)
de va mkt trvlig kväll må jag säga ha inte hafts så trevligt på länge.
så vi bestämde oss för att gå ut nästa helg men två andra kollegor kommer bli skit kul.
längtar:)

men jag längtar mer att skaffa mig ett eget så kommer bli snart.
ha sökt på nägra lägenheter men de finns en som e hög aktuell o de e ett andra hands kontrakt men skulle vilja ha hyra den o kanske köpa den om nu hon kommer vilja sälja den.
den e jätte fin.
den ligger ett litet samhäll o den ligger bra nära jobbet vill ha den helt enkelt.
men vi få se få ju veta nästa vecka.

igår så beställde jag sommar kläder från hm för över 1000kr.
men de behövdes må jag säga.
så i sommar kommer man va en sommartjej helt klart:)
bara sommaren bli soligt o varmt.
och i onsdag blev de bestämt om när jag ska gå till mitt vikariat o de blir den 1 maj till slutat av sep till o börja med sen få vi se.
o sen fick jag höra att chefen hade sagt till dom som ta över boendet att jag är underbar duktig o de kändes i hjärtan kan jag lova,

men ska sova nu,
ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0