1år

jag vet inte riktigt känner inte mig så glad bara rädd o orolig.
är rädd för inatt e rädd för att de ska hända igen.

den här natten är den värsta i hela mitt liv för ett år sen.
kan inte förklara rädslan kan inte ta bort den ingen kan.
vet inte hur länge de ska va så här.
visa dagar så är de som denna att de e bara kroppen som är med o huvudet nån helt annanstans.
visst såna dagar blir bara mindre o mindre men åndå dom finns.
en till dag som han har tagit ifrån mig.

men andra dagar så är jag glad lever o njuter av de liv jag har idag.

men idag e de en dag som bara kroppen är med.
vet inte hur jag ska kunna sova inatt de måste bara gå.

känner nu att panikångesten bara kommer.
ont i magen har svårt o andas o jag blir bara mindre o mindre.

men ska se på film nu o sova.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0