Åklagare...

de blev íngen shopping carr o kändes sig dålig så vi avbokade våran lill date idag.
men istället så stog jag o bakade bullar och pizza.

sen gick jag till jobbet o lämnade lite blev lite väl mkt för bara lilla mig.
just de bara jag känns konstigt fortfarande lagar fortfarande mat till två o undrar varför inte colan e slut har gå o är rädd för vad som händer när han kommer in från dörren.
har inte fattat än att jag själv utan honom,
jag behöver inte vara rädd inför natten jag behöver inte vara orolig att han lyfter handen mot mig.

men ändå är jag rädd.
sover med lampan tänd i hallen om nätterna för att se om de kommer in nån.

pratade med åklagaren idag om besöksförbud men då sa han att de va onödig för att de ha gått långt tid.
men jag berättade som de va men då sa han till mig att prata med åklagren som väckte åtalet mot honom.
jävla idiot

o sen den här åklagren som tyckte att de inte var våldtäkt om kvinnan säger nej till sin man men han gör de ändå att de inte är våldtäkt o att två år är för hårt.
rasade när jag såg de hoppas från mitt hjärta att tjejer som är utsatta att dom inte bryr sig om vad han säger.
för ett nej är alltid ett nej.
hur omständigheterna är de spelar ingen roll.
men han är JO-anmäld.

ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0