Helgen o måndagen

siiter nu i min säng o väntar på att börja jobba.
har ingen vidare lust men måste.
de e de ända medicinen mot allt.
utan jobbet skulle jag inte va nåt.
de e nåt jag är bra på nåt som få mig o känna mig behövd så är de mitt jobb...

ihelgen va jag ledig på mitt vanliga jobb men fick hjälpa lotta på hundhotellet i lördags med att gå ut med hundgästerna och bada hund m.m

igår så va jag på hundutställning i vallentuna gick väldigt bra för lotta.
o de va den första utställning jag va på 2 år.
är riktigt glad för hennes skull.
så nästa är på öland ska dit så enkelt är de:)
åker om 10 dar längtar...
i innan dess så blir de o jobba o fixa.
ta de lugnt vet jag inte längre vad det är.


Imorgon blir de södertälje kanske men vi få se hur jag orkar imorgon efter jobbet.

men nu ska jag fixa mig.. ska till jobbet.....

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0