Hopp

Hej!
ibland unndrar jag hur jag orkar.
ibland känns de som att jag bara vill ge upp kampen om makten om mitt liv.
men just då när man är som djupast så få man den otroliga kraften att ta sig upp igen och börja kämpa igen.
Hoppet om att jag ska kunna lära mig o leva med de han har utsatt mig för kommer aldrig lämna mig.
jag tar en dag itaget o gör de bästa av den.
han tog för många månader o dagar ifrån mig så han ska inte få en dag till.
jag lovar till gud att han aldrig kommer utsätta en kvinna till för de han  utsatte mig för så länge jag kan förhindra det.
jag har stoppat honom för tillfället.
men han kommer ut de vet vi alla hur jävligt de än känns så är de fakta.
han kommer ut han kommer f¨å sin frihet tillbaks.
medans jag kommer leva med de här livet ut.

Men han kommer alltid leva med att han har ljugit inför hans närmaste.
ett orent hjärta o hatad av så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0