ingen stan o svar på komentarn

kl 1 på natten o jag ha inte ens bytt om.
fan ska ju sova nu men kan ej e för pigg fan attjag somna en liten stund efter middagen skulle jag inte ha gjort kan jag tala om.

skulle träffat carro imorgon men kan ej det nu tyvärr. för att jag känner att de bli för stressig.
få ta de en annan dag gumman.

ikväll så ha jag inte gjort mkt.
har hyrt film som jag inte ha sett ännu men ska nu ska bara fixa mig.

en vän till mig frågade mig idag varför jag inte har några komenterarer på bloggen o de e för att jag måste godkänna alla komenterar innan dom läggs ut på blogg.
för att jag har fått väldigt tråkiga komenterarer från folk som inte ha nåt annat för sig.

men ska gå nu ändå
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0