Jag är bättre

ja vad säger man patetiska människor dom där. tjejen som jag sa va min bästa vän o han som jag va så kär i en gång för tiden sen hans tjej som inte visste vad hon skulle ta sig till för hon var så rädd för att förlora honom.
idag några år senare se vi vem som har lyckas.
o dom sa att jag skulle misslyckas?
när jag blev ovän med var av dom.
se killen han hade tjej men ståg inte ut med att ja träffade andra.
tjejen som va så blid o sen så min så kallade högg mig i ryggen.
alla som sa att dom va bättre nej tack.

titta på dom nu idag?
jag garvar dom rak upp i ansiktet.
fattade inte hur jag kunde omgås me två av dom.
medans de fanns andra som sa att jag va för bra för dom.
jag lyssnade inte
men nu när jag tänker efter så e de fan sant.
jag är bättre än dom.

de e inte jag som är falsk de e inte jag som lever i lögner och lever i en bubbla.
nej.

visst jag har betalt ett pris för den jag är.
jag är hatad men jag är älskad o vet vilka mina vänner är.
utan dom o familjen o släkten skulle jag aldrig klarat av allt som ni har utsatt mig för.

o tanken på att jag skriver detta inlägg e för att en av dom har hört av sig o jag är förbannad att denna bara ha vågat...
behövde skriva av mig..........................

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0