morgondagens planering

Hej!
nu har man jobbat i sex dar o de kommer bli skönt att vara ledig imorgon.
ska in till stockholm o träffa min älskade carro ska shoppa en hel del o sen ta vi väl en fika:)
va länge sen man va på stan med henne o vi har lika roligt hela tiden ändp nör man nämner en viss råhdal  carro du vet vem jag menar):P
som sagt är aldrig hemma när jag e ledig så e jag borta lr så jobbar jag de eblir bara små korta stunder.
men de gör inget tycker ej om att vara ensam så då hitta man på saker med vänner.
 men sen jobbar jag tis ons tors och fre o e ledig helgen måste hitta på nåt få se vad som händer ska kanske prata med camilla o sova hos henne. längtar efter min kära syster ju:)

sen så e de vissa personer som irriterar mig mer än vanligt o vissa har gått övergränsen.

ha de kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0