Stan

hej!

på torsdag så ska jag jobba natt med jessika. längtar hjon e ju stört skön o sen ha jag längtat att jobba natt de e lika kul varje gång.
så då jobbar jag först kväll sen natt.
jag vet jag är galen men de e så skönt o och sen få man bra betalt när man jobbar natt.
en natt för mig är lika med ett par nya skor från nilson eller 2 par från din sko.
så de tackar man ej nej till.

men imorgon är man ledig skönt skönt.
men få se om jagf åker in till stan för carro ska kolla på klänning men sa att jag skulle se om jag kan för de skulle va kul o träffa henne va inte sen i dec som jag såg henne.
så de va ett tag sen.
men som sag få se.
ha de bra så länge
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0