tre stora misslyckade

hejsan!
ja nu vätar man på att få börja sitt 17 timmars pass.
undrar vad facket skulle tycka ?
men emn de e mitt beslut de e mitt liv och jag behöver jobba.
tanken på att jag inte vet vad som händer med det sen.

Sen så fittorna i hallunda då de va ett tag sen jag tog upp dom hmm konstigt för de finns inget med er som behövs nämnas än att ni e så jävla patetiska.
 en av som sitter i sin soffa med flaskan o tycker synd om sig själv.
en av dom visar upp en perfekt bild av sig o berättar alla fel som andra gör o sen lägger på lite.
hon sa till mig att hon sket i mig men vad gjorde hon jo de värsta tänkbara.
jo försökte släppa fri ett monster för att hon inte hade bättre för sig.
o sen den sista bo med killens föräldrar o säger att hon  har ett liv bara för att hon har kille.

jag garvar åt er alla tre tre stora misslyckade.
känner inge emparti för nån av er.

så ja nu känner jag mig på bättre humör.

( ibland för man vara elak ) hehe

så ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0