aldrig varit så rädd

Nu har man fått i sig lite mat imagen.
har varit svårt och äta idag tankar bara snurrar i huvudet.

ringde pappa på eftermiddagen för att höra hur de va med honom.
trodde att samtalet skulle lugna ner min rädsla men den bara ökade.
han lett inte som vanligt.
han lätt orolig rädd och otroligt trött.
jag vill så gärna ta bort hans smärta hans lidande.
men kan inte.
har aldrig varit så rädd i hela mitt liv som jag är just nu.

när camilla sa att pappa hade glömt bort att han hade cancer så blev jag riktigt orolig.
tänk om han glömmer bort o ta sin medicin nej men om vi ser att han inte tar den så få jag väl bo hos honom ett tag.
jag har ju möjligheten till det och jag vill göra det oxså om det behövs.

imorgon ska jag jobba medans jag vet att jag inte orkar just nu.
få ta de som de kommer och om jag ser att jag  grejar det få jag gå hem.

ha det bra

kram
Ulrika

just de glöm inte och spana in min systers och kusins blogg
myblacksistar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0