Annandagen och idag

Hej!
har precis vaknat efter gårdagen med 10 timmars arbete och när jag kom hem va de bara att gå in i duschen o tvätta sig o sprita av sig tanken på att de går MAGSJUKA på jobbet. så jag går bara o se om jag blir magsjuk lr inte. tror inte det men man vet aldrig
efter duschen så blev det  sex and the city kvälll ensam med godis o läsk.
mysigt.
vem e de som inte tycker om sex ande the city? den r helt klart den bäst

men igår på jobbat va de lite obehagligt kan inte berätta närmare men de kommer ta nån vecka innan jag vill jobba tanknen på det.

men idag då ska jag bara springa med mysdress och tvätta o städa lite.
ha de

Kommentarer
Postat av: Gabrielle och Camilla

Gå inte tills jobbet :) ta det lugnt!! puss

2009-12-27 @ 18:42:55
URL: http://myblacksista.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Nej då det ska jag inte :) puss

2009-12-27 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0