anstalten

Nu har anstalten småttat mig i anskitet igen.
dom säger massor av saker som inte stämmer ändå inte när de kommer till kritan.
dom behandlar mig som en brottsling.
mina ord betyder inget för dom.
absolut inget.
nu har dom gett honom nattpermiss oxså.
nästa vecka kommer han ut igen.
vet dom inte vad dom håller på mig?
dom själper istället för att stöda.
jag undrar fan om alla anstalter håller på så här?
då undrar hur många offer som blir drappade.
båda fan finnas en lag som säger att om man ska ha permis så ska man gå den behandlingen som erbjuds.
lr enklade sag ingen behanlig är lika med ingen permiss så svårt kan de va?
jag är både förbannad och rädd.

på jobbet idag kände jag på mig att mitt bruna kurvar hade anlänt och de stämde ju.
lotta ringde och berättade att de pappert är nycken som låser in mig på ett sätt som jag inte kan förklara.
jag kan inte hjälpa det tyvärr men de är en känsla som jag inte kan få bort.
jag undrar hur de blir när han kommer ut..

de ända jag vet är att han inte ska få styra mig igen på det sättet som han fick göra så länge...

men nu ska jag sova..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0