Bli tvungen och jobba julafton

Hej hej!
idag så är det måndag och har absolut inget och göra än att hacka här hemma lr rättade sagt hos lotta,
det är mörkt och trist och inget och göra.
det här avskyr jag som pesten.
och ingen julkänsla ingeting känns som en mörk novemberdag.
men vad gör de att jag inte har nån julkänslan ska ju jobba julaftons kväll.
få väl fria med persionärerna istället för familjen.
men som tur är jobbar oxså anne-marie på julaftonskväll så vi kan sakna våra familjer ihop.
älskar denna kvinna.
öven fast hon är 44 år gammal så är hon en av få som jag kan berätta allt för och vet att det stannar där.
när jag va som mest ledsen på jobbet ( tack vore en personal inne på huset) så fanns hon och peppade mig att fortsätta mitt pass.
hon är guldvärd för mig.
Vi är så lika men ändå så olika.
saknar och jobba med henne.

vi ses




Mina älskade systerdöttrar från förra julen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0