Tele2

Hej!

mkt har hänr må jag säga.
först så har jag glömt min andra telefon hemma och sen har man fixat o donat hos lotta och kenta.

och igår så pratader jag med fitt tele 2 och det blev bråk kan jag säga.
dom påstår att jag har avtal med dom sen okt förra året som inte stämmer ett muntligt avtal som inte finns.
så jag har betalat abomomang till dom under ett år nu på 49 kr okej de är inte en stor summa mendet är en pincip sak.
och jag fattar inte varför jag ska täcket ett abomomang när jag inte ens ska använda det?
de har inte varit nån trafik på detta nr på över två år.
men avtalet med dom avslutas den 2 mars.
så jag belv förbannad och ska gå till konsment verket med detta.
jag ska driv vidare på detta de är en sak som är säkert.

efter samtalet så gick jag ut för att lugna ner mig o på kvällen va de o städa i hundrummet för att kenta hade kaklat och jag hjälpte med o städa.

idag så fick jag brev från anstalten så han har permiss en dag den här veckan.
utan personal så de är inte så kul vid säga.
men jag ta det.

o sen lite senare ringde ett företag sen heter invita som driver hemtjänst här i nyköping så jag ska dit nästa vecka så vi ska prata lite o sen är jag timis där lr vad det nu blir vet inte men en form av anställning har jag:)
trevligt.
och sen ringde jobbet så jag ska jobba fredag och lördag den här veckan:)
och på torsdag så ska jag igen till psykologen.
fullt upp den här veckan oxså och nästa vecka för den delen oxså.
men men så här det.
gillar när det är mkt och göra.
då känns de att man lever tycker jag.
ta de lugnt är inte min grej riktigt en dag lr två är okej men längre nej tack.

men ikväll blir det och ta det lugnt och skriva klart mitt nya C.V

ha de bra
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0