drömmar och verklighet

Hej!
ligger jag i s'ngen o ska precis sova.
är lite trött nu höll på o somna framför tv när vi såg på film.
så jag är trött.

jag har funderat på en hel del om min dröm som jag hade inatt och vill veta vad den betyder.
den var inte precis trevlig om man säger det så.
många säger att drömmar betyder nåt och delvis så tror jag på det.
men inte alltid.

minns när jag fick veta att han hade överklagat domen och jag visst att jag skulle se honom igen i hovrätten.
jag trodde faktiskt att han skulle frias tanken på att de fanns inget teknis bevisning mot honom.
så jag drömde om samma sak i 6 veckor.
va väl bara 2-3 nätter som jag drömde om nåt annat än hovrätts förhandlingarna.
och jag var orolig och rädd för om han inte skulle fällas.

men nu gjorde han det för att domarna hade så mkt bevisning mot honom så han kunde fällas.

fan idag är det ett år sen han blev åtalde skit vad tiden går fort.
känns inte så länge sen.
känns som att de bara ha gått några månader.

men nu är det en ny kamp som jag/ familjen står för mot pappas cancer som vi ska vinna.
sjukdomen får inte ta min pappa det tillåter jag aldrig.
han behövs här på jorden, familjen behöver honom.
sen ska jag se till att häxan inte kommer i närheten utav honom.
älskar min far så mkt vet itne vad jag skulle göra utom honom.
man tänker att han ska finnas tills man sig dör men så är ju inte riktigt verkligheten.
men de minsta jag kan begära att mina barn ska få lära känna sin morfar.
och han känna dom.
de e så de ska va lr hur?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0