en tripp till nyköping

Hej alla min kära läsare!

jag vet att jag har varit på o skriva idag men det är för jag ha haft lite fyllt.

vaknade kl 11 idag och kände att hals ondan inte hade släppt så jag börjar känna mig sjuk.
inte bra må jag säga.

min dag började med att jag hällde gammal mjölk i mitt hubba bubba te tvi tvi tvi säger jag bara.
så de häldde jag ut och tog oboy och dricka istället går lika bra det.
med en lite knäcke macka med jorv på.

20 min efter de va de lunch och kaffe.

efter maten så åkte jag o kenta in till nyköping  för han skulle hämta datorn från expert för den var fel programerad men nu är de fixat..
men innan vi hämtade så köpte vi en prov burk med färg för att jag ska se hur de se ut i sovrummet med den färgen, hoppas de blir bra.
men de blev oxså vinglas tavlor och lite annat..
ska lägga upp foton på mina fina vinglas när jag har fotat dom:)

och nu är jag hemma och precis ätit mat.

ikväll blir de och duscha och se på svenska hjältar o sen sova ska upp tidigt imorgon för jag ska till stenkulla på arbets interjuv:)
önska mig lycka till:D

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0