Gå inte på dina fina små ord

att smsa mig varannan månad och tro att jag gå på din smöja om o om igen jag skulle inte tro de är inte 15 längre och så naiv som jag va då.
trodde att killar menade allt vad de sa.
ha lärt mig med åren att de som killar säger tar man med en nypa salt tills dom bevisar för den att dom menar det.

ha gått på dina knep hur många gånger som helst under åren.
så jag har lärt mig hur du fungerar grabben.

men att ha dig som vän vet du att jag vill.
du läser mig som en öppen bok.
du säger alltid dom rätta orden till mig ( när vi tala vänskaps språk) .
du få mig och skratta och dina kramar värmer alltid.

minns en dag när jag såg dig i skolan jag kände knappt igen dig du hade rakt bort håret du gick fram till mig och gav min en stor varm kram och sa att jag verkligen behövde den.
och sen frågade du hur jag mådde och jag berättade.

vi har alltid funnits där för varandra fast våra partners inte ha tyckt om det.
( vet inte varför )


gillar han som vän det vet han
men att han ska hålla på som han gör nu de accpekterar jag inte.
och om han inte respektera mina ord så är vår vänskap över.
o de skulle jag tycka va tråkigt.
för han är innest inne och fin kille som är värd de bästa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0