Ge oss styrka

Hej!
tankarna bara snurrar i huvudet på mig och känslorna av rädsla finns inom mig.
har inte kunnat sova så mkt inatt har sovit oroligt.
mina tankar är hos min far och de känns skönt och få träffa honom på torsdag när jag och camilla ska dit med honom.
fick lov och avboka tiden hos psykologen på torsdag men de gör inget för min pappa kommer i första hand.
vill va där med honom,
krama om honom och aldrig släppa honom.
för två dagar sen var allt som vanligt men nu så är livet upp och ner.
hela min värld som jag har byggt rasade den stund jag fick veta att pappa har cancer.
inget har nån betydelse längre än min familj och mina vänner.
har verkligen fått ett en tankeställande och insett att man ska uppskatta det man har.
man vet aldrig när det tas ifrån den.
jag sa till lotta att jag inte önkar mig nårgoting i julklapp för att min famil och mina vänner är friska men nu önskar jag mig nåt och det är att pappa ska blir frisk.
bryr mig inte om nåt annat nu än att han ska få blir frisk,

och idag så är det 8 år sen min farmor dag.
min älskade lilla farmor.
fanns alltid där både när hon levde och när hon är uppe i himelen.
när man behöver henne som mest så finns hon där för att ge oss styrka och kraft för att som hända skall.
minns när jag satt i bilen till tåget för att åka till rättegången för ett år sen så kände jag hennes hand mot axeln och just då så inåg jag att jag kommer klara detta.

och jag känner hennes närvaro just nu oxså.
hon vakar över oss och ge hos den styrkan för att klara av det som har hänt.

min älskade farmor även fast du är med oss så saknar jag dig.
R.I.p Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0