Jag fick berömmm

Hej!
jag måste bara berätta en helt otrolig sak.
imorse kl 7 när jag skulle hem från jobbet stötte jag ihop med min chef för vi skulle in på demensboendet.
då kramde hon om mig konstigt värre...

sen när jag kom tillbaks vid 12 så började ju jag o jobba och chefen sa att ja nu är du här igen hur orkar du? ja vad svarar man alltså men många sa så men jag sa bara att sova få jag göra när jag är död.

på eftermiddagen strax innan jag skulle hem så gav chfen mig beröm o sa att hon har minsann hört att jag jobba jätte bra och är duktig. o att jag ska ta åt mig och jag kände hur självförtroendet bara steg.
gud vad jag behövde höra de här.
hon är ingen som brukar ge beröm ändå inte till mig men nu fick jag det o jag bara kände att de va helt underbart.

o sen sa hon att sånt får man belöningen för o de fick jag med masssor av pass på jobbet.

gud vad jag blev glad.
och de är jag fortfarande.

jag behöver verkligen jobba nu när allt är som det är när han ät ute de känns i hela kroppen.
och dom som skulle sova här inatt har ju åkte på magsjuka tror jag så dom är ej välkomna hehe:P
så jag få väl sova med en kniv under kudden och låsa dörren som vanligt.

ha de bra så länge så hörs vi imorgon:)

P.S Jag ska fria nyår med mmin älskade syster camilla:D:D:D
kan inte tänka mig att fira den på nåt bättre sätt än med dom jag verkligen älskar


charlotte

Min kära arbets kamrat Charlotte som betyder väldigt mkt:)
älskar denna tjej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0