Juldagarna

men hejsan!
jag måste säga det att den här julen var magisk helt klart min bästa jul nånsin.
jag bara njöt utav den, jag va i tid och rum och det var helt underbart.
matan var god fina julklappar fick man.
jag fick presentkort på spa som mina kusiner och min älskade camilla fick oxså så vi måste bara boka in ett datum tjejer:D
sen parfym och pengar.
( de finns en julklapp till som väntar på mig hos lotta och kenta )
sen va de ostbricka och vi satt och pratde och skrattade.
tror att alla njöt lika mkt som mig.

( men jag var lite elak mot mor min när hon ringde och skulle önska mig god jul men jag la ju på innan hon avslutade den menningen.)

jag sov ju över hos camilla till juldagen sen fick jag lova o åka och jobba kväll.
inte kul men bra betalt kan jag lov o tala om.


och idag jobbar jag oxså delat :(
så nu är jag hemma på rast och skriver.

Vill bara säga tack till alla som gjorde den här julen så speciel.
och spreciellt camilla som ordnade alltsammans:)
och hon gjorde skink och purolökslåda jag blev bara så glad.
din är klar mkt godade än mammas.

på återseende
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0