känslor av rädsla

hej!
jag är vaken icg fundersam.
sov inte så bra inatt..
var orolig och spänd.

jag vet att han hatar mig jag vet att han skulle vilja se mig död.
för att jag satte dít han.
dum huvudet trodde inte att han skulle åka dit.
men han fick sitt straff och jag njuter utav det.
att han sitter bakom lås och galler.
personalen kan ligga gärna låsa in han och slänga nycken,

hatat mot honom kan jag inte beskriva.
önskar han inget gott.

när jag tänker på så känns den lilla rädda utsatta flickan så långt borta nu.
och de har växt fram en stark ung kvinna som inte låter nån sätta sig på henne igen.
men i mellan åt så är jag den lilla flickan som inte vet vart hon ska ta vägen.
men dom dagarna blir färre och färre.
men bara att få de bruna kurvaret så kan jag falla hårt och dagen blir förstört.
undrar hur många gånger de tar utan att jag blir rädd för att har permiss?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0