Kommer från hela mitt hjärta

Hej!
jag har inte skrivit på några dagar för att jag inte ha haft nån lust helt enkelt.
varför ska jag skriva för att underhålla andra och skriv sånt som inte kommer från hjärtat?
jag skriver för att jag tycker att det är kul och för att lätta mitt hjärta och kankse delar med mig av mina egna erfarenheter.
många tycker att jag ska stänga ner blogg för att han inte ska få reda på saker och ting.
men vem e han då som ska förstöra nåt som jag tycker är roligt?
varför ska jag tillåta honom styra mitt liv igen?
jag kommer inte stänga ner denna blogg och jag kommer aldrig tillåta honom styra mig igen.
jag är så mkt starkare än honom.
jag har så mkt kärlek runt omkring mig som gör mig så stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0