krigare

Hej!

ja idag pratade jag me anstalten och dom förklarade för mig vad som gäller för honom när han har permiss den här veckan så det känns otroligt skönt.
men jag förklarade för dom hur de log till och vad jag sjäv har hört.
hon belv lite chockad men så är det.

Vet stt hsn har ett stort hat mot mig och de få han ha de skiter jag i totalt gillar honom inte heller så varför bry sig?
men ändå blir det otyggt för mig för jag vet inte vad han kommer göra.
men jag kan inte springa och va rädd livet ut.

Jag är stolt över mig själv som klarade av allt kämpade slåss gick mot alla motgångar.
och jag gav aldrig upp.

jag är en krigare utav stål..

men nu till nåt lite mjukare.
jag har bestämt mig för en rosa julgran i jul:)

ne nu är jag kaffe sugen ska sätta på kaffe o sen leka lite till med datorn..

Puss





Kommentarer
Postat av: gabrielle

jag är stolt över dig ulrika!! love u. sen när dricker du kaffe?! sluta med det gula tänder hahaha..

2009-12-05 @ 18:14:38
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0