Låt mig få min dröm uppfylld

jag skulle ge allt bara för att få krama om min underbara familj just nu.
jag vet att de typ va igår vi sågs men ändå jag längtar så att det gör ont.
jag vet att vi syns snart igen men ändå.
jag ska banne me flytta dit våldgästa camillas hus med alla mina saker o säga att jag flyttar in hos henne.
för jag vill vara nära dom och pappa nu.
men först så ska jag ha jobb ska prata med A&Os chef imorgon och förklara läget.
dom måste bara tillåta mig blir förflyttad så jag kan flytta.
snälla låt mig få min önskan uppfylld.
de är de jag önskar mig att få vara nära familjen och att pappa ska blir frisk.
snälla låt mig få min högsta dröm uppfylld.



Titta hur glad jag är när jag få va med familjen:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0