Mardrömmar

Hej
inattt vaknadse jag helt panik slgaen för jag hade drömt om mitt ex o hans kompisar.
hela jag ryste till.

men idag var de ett år sen när rättegången var mot honom, de är kankse därför jag drömde som jag drömde.
men de fick ju en väldigt bra slutsats att han blev dömd om alla åtals punkter.
kan inte beskriva med ord hur de kändes när domen kom.
trodde aldrig att han skulle fällas för allt han ståg uttalad för.
men de gjorde han och än idag sitter han inne.
men även fast de låter grymt så gottar jag mig åt att han ska få sitta där på julafton igen.

medans jag ska jobba :(
om jag inte är fortfarande sjuk.
har åkt på en kraftig förskyldning.
men jag hoppas att jag blir frisk snart.

ha de bra så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0