nyköping och deras försäljare

Hej!
 var på interjuv i dag på invita i nyköping som gick ganska bra.
hon frågade mig lite frågor sen var det klart:)
så hon ska höra av sig här i vecka om jag passar nånstans:)

efter mitt besöka på invita som ligger i stenkulla norr om nyköping så jag gick in till centrala nyköping tog mig en timma och gå de e c.a 6 km men de de va skönt.
sen köpte jag mig vinterskor och en tröja fin fin vet ni.
och en julklappa till kusinen madde<3
så nu är alla julklappar klara:)
ska fota o lägga upp bilder imorgon när jag kommer hem:)

när jag gick förbli hemköp så ståg de en 3 försäljare och han frågade mig vilket opratör jag har idag o då sa jag ju tele2 ( sa aldrig halbop ) och då frågade han mig om jag är nöjd men de är jag ju inte tänken på det bråk som det är med dom. så jag sa att tele2 är dumma i huvudet och han skrattade åt mig o sa att de var dagens sanningen:D o sen frågade han mig varöfr jag hade två mobiler som svar fick han att jag är populär o måste ha de. fan vad han skrattade sa att jag var en rolig tjej jag.
men för att komma till det budskapet han ville få fram var att ajg sklulle teckna ett avtal med 3 som jag itne är intresserad och de sa jag till honom men han gav sig inte till slut blev jag förbannad och frågade honom vad felet ligger hos han.
han skrattade och jag blev mer förbannad för de värsta jag vet e att folk garvar åt mig när jag är arg.
men jag sa att han ska försöka lura i nån annan ett avtal med dom.
sen gick jag till bussen för jag skulle hem.

var hemma vid 13 åt lunch o tagit de lugnt.
tanken på att jag är förskyld.

men nu ska jag lägga en pinne i brasen krypa ner i täcket o vila en stund

kram på er:)

p.s är bara så lycklig för att vintern är här :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0