orolig

hej!
Har precis vaknat upp frpn min lilla sömnstund.
sov oroligt och de klumpar sig imagen känns i hela kroppen vet inte hur jag ska kunna klara av att jobba nu.
pratade med anstalten innan jag sömnade o dom sa att den ända vilkor han har är att inte kontakta mig så allså få han vvara i min kommun o min familjs kommuner.
jag som verkligen försökte sa hur mitt paspektiv men nej då de struntar dom i som vanligt.
men jag fick veta vilket datum han mukar oxså som inte var npn överraskning heller.

han släpps tidigt imorgon bittit o ska komma igen sent på kvällen dagen där på.
hoppas bara att han lämnar mig ifred imorgon.
vet inte vart jag kan va men jag vill inte va ensam hemma.

men nu ska jag upp o packa o fixar mig för jobbet.
duschade o åt gjorde jag innan jag gick o la mig..

kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0