Rädsla

Hej!
gråten är uppe halsen på mig.
är så rädd för imorgon jag kan inte beskriva det.
känns som att han skulle kunna plocka mig imorgon.
jag är rädd för honom.
folk kanske tycker att det är konstigt men dom fick fick veta allt han gjorde sa så kanske dom kunde förstå.

jag kan berätta när idioten tryckte upp mig i väggen och tog strupkrap om min hals så jag inte kunde andas fick dödsångest.
och de sitter i fortfarande.
jag var verkligen rädd den gången.
och när han åkte så ringde jag till emelie och bara grät o hon sa att jag borde åka hem till sthlm och de gjorde jag dagen efter till min faster och mina kusiner.
berättade inget när jag kom.
och det ångrar jag idag.
då skulle de vara slut på allt.
de hände i september 2008 och jag flyttade från honom i november 2008

jag tackar gud för att jag drog.
jag lämnade honom jag gjorde mig fri från hans grepp om mig.

när jag tänker tillbaks på allt så förstår jag vilken mardröm jag va i.
den ända som fick mig att orka va yankee.
jag fick lov o va stark för hennes skull.
och hon vet att jag försökte ta henne därifrån.
tog till o med mot slag när jag alexandra o lena skulle hämta henne.
jag skulle ha henne till varje pris men jag förlorade. kommer aldrig glömma hennes sorgsna ögon när jag lämnade lägenheten för gott.
jag fick inte ens säga hej då till henne.

idioten kommer alltid vara djävulen själv i mina ögon.

imorgon så vet jag inte vad som händer men jag ska vara klara av detta.
som den krigare jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0