skärholmen och lussefirande

jahapp idag har de varit fulll fart.

på förmiddagen åkte jag camilla och camille till skärholmen där jag blåste camilla totalt.. haha
hon såg ett par skor som hon verkligen älskade. man såg hennes ögon blev som små barn bland godiset.
så jag sa till henne att jag skulle köpa dom till mig så jag kunde ha dom på nyår lr nåt.
och hon blev så ledsen och arg.
men när vi kom ut ur butiken så gav jag henne dom och sa nu har jag världen lyckligast och bästa syster.
och grattis i födelsedags presnent och hon blev så gladdddddddd..
tycker om att glädja andra:)

efter min lilla blåsning så gick vi till gina tricot där jag köpte top med dödskallar på och en vit kofta. så himla söt.

sen kom gabi och vi åkte till gabriels lucia firade på dagiset så söt.

och nu är vi alla hemma:)

ikväll blir de en riktig fredagsmys med film.

ha de bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0