Skit dag

fy fan vilken tråkig dag har ägnat hela dan framför sex and the city idag o lagat misslyckad potatisgrantäng fär grädden försvann hur fan lyckas man med det. min potatisgratäng brukar inte blir så fråga dom som har smakat den.
med brånda kyckling bitar fy o sen beasåsen som var den ända lyckade i köket idag.

och sen känner jag mig som en tjock gris just nu ska ner 6 kg innan sommaren o de lovar jag er.
trivs verkligen inte i min kropp just nu.
ha slängt allt med sockero göra så nu blir de sallads diet med vatten i en månad o hård träning.så e de.

har fortfarande inte planer inför nyår de blir kanske sitta hemma ensam o fira den men varför inte?
jag känner mig så ensam här denna by känner igenligen ingen och inget socialt liv blir det heller.

så jag har sagt upp lägenheten nu ska verkligen flytta nu. så om några månader flyttar jag o avslutar detta kaptielt o börja leva med riktigt.
anledning varför jag hamnade här va tack vore att jag fick fly från mitt ex.
men trodde fan inte att jag skulle va kvar i över ett år.
men nu ska jag få mitt liv tillbaks...

jippi längtar så.

men nu ska jag fortsätta med mitt tråkigt liv just nu hehehe

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Sluta med ditt jävla godis och chokladen så kommer du rasa!!!! inte för att du behöver det dock din smalis (: puss

2009-12-28 @ 10:48:38
URL: http://myblacksista.blogg.se/
Postat av: ULRIKA APPELGREN

inte sluta bara uppehåll:)

2009-12-28 @ 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0