söndag

det är kallt det är gråt det är mulet och mörkt inte konstigt att man är deppig sur och irrterad.
väder påverkar mig kan jag tala om.
inte alls kul när det är så här dag in och dag ut.
vill ha riktig vinter med mkt snö minus 15 grader och sol.
då är det som bäst.
men de kan man ju glömma här i detta jävla pissland
funderar på att allvarligt flytta längst upp till norrland bara för att få en riktig vinter,
vill ha ha snökrig och åka pulka det är kul ju:D

Idag så är det andra advent och snart är det jul men de blir inget julfirande för mig.
de se tyvärr ut att jag måste jobba har inte kunnat byt mitt pass på jobbet.
så de är att jobbar på julafton till nio på kvällen.
men jag ska verkligen försöka hitta nån stackare som vill ta mitt pass.
håll tumarna upp för mig så jag lyckas.

Men de känns på jobbet att nåt inte stämmer.
många hackar på varandra ingen trevlig stämmning å sen är de krismöte för viss avdelning behöver ej nämna vilken.
men jag förstår efter allt man har fått höra och känt.

och idag så blir de o ta de lugnt det är söndag och jag måste vila ut tills nästa vecka nästan hela veckan är fullbokad.
varje helg fram till mitten av jan är boka.

nu ska jag åka iväg en sväng.
vi hörs:9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0