Speciel jul

vaknade upp imorse och kände att snart är det jul och jag känner på mig att de e nåt specielt med den här.
kan inte greppa om vad men nåt är det.
och jag känner att jag bara väntar på att få veta vad det är.
men jag måste säga det att de känns inte bra att Charlotte måste jobba istället.
hon som verkligen ville fira med sin familj.
sin fjärde julaftons kväll på raken.
nej ska hjälpa henne och hitta nån.

jag ska oxså jobba idag mellan 16.15 - 21.15.
så då få man väl höra hur dumihuvudet man är att jag inte går och litar på. ja som vanligt alltså.

men innan dess ska jag städa lite lr damnsuga och skura golvet här hemma.

ha de bra

puss


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0