Stora Sthlm

Hej alla glada människor.
fan ta kenta säger jag.
han väckte mig kl 7.15 imorse medans jag skulle upp vid 7.30.
tänk er väcka mig en kvart tidigare på en SÖNDAG.
det är riktigt elakt.
jag ska ju sitta hundvakt idag helt ensam i detta stora hus.
men jag måste erkänna att de kommer blir riktigt skönt.
var länge sen jag va ensam och ibland behöver man det.
lr helt ensam är jag väl inte jag har faktis mindy och charlie med mig oxså.
två helt underbara hundar restren av gänget är ju på stora stockholms utställnigen idag.
så de är att hålla tummarna att dom tar det.
jag själv tyckeratt det är jätte kul o gå på hund utställnnigar och jag ska ju själv ställa ut i framtiden.
och tro mig jag kommer äga med min hund.
vi kommer blir det bästa teamet ihop hehe.

ha de bra
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0